Piškotki
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletnem mestu ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Vprašajte strokovnjaka

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Zadeva:
 
Dopolnite naročilo z vašim komentarjem (npr. že poslujem z Banko Koper):
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

KONTAKT

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
 
Telefon:

 
Vaš komentar:
 
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

Naročite svetovalca



Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Željeni datum klica:
Željena ura klica:
Namen svetovanja:
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

PRITOŽBA

Ime:
Priimek:
E-naslov:
 
Telefon:

 
Kraj na katerega se nanaša pritožba:
 
Datum, na katerega se nanaša pritožba:
Vaš komentar:
 
Želim prejeti odgovor o rešitvi pritožbe
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

STOPITE V STIK Z NAMI

vprašanja in mnenja
080 13 18
info@banka-koper.si
Bankomati
   Facebook/Banka.Koper

Poslovalnice

BANKA ZA VAS


Informativni izračun

Naročila ponudbe
IŠČI PO SPLETNEM MESTU
V OSPREDJU
  • Vzajemni skladi
  • Banka In video
  • Prodaja premoženja
  • Plačilne kartice
  • Posluh 100 %
  • Varčevanje

Mobilna Banka IN

Na vstopno stran
Tiskanje dokumenta
Pošlji povezavo prijatelju
Nazaj na prejšnjo stran
Predlog
Banka Koper - mobilna Banka INMobilna Banka IN omogoča popoln izkoristek časa, saj lahko večino bančnih storitev opravljate od doma, iz službe ali v tujini.

Omogoča vam sodoben in uporabniško prijazen način poslovanja ter vam zagotavlja popolno varnost in zasebnost podatkov.

Uporaba Mobilne Banke IN je za vse uporabnike spletne Banke IN brezplačna.   

SUPER potrošniški kredit
S spremenljivo obrestno mero že od 6 mesečni Euribor + 3,6 o.t.

 
     

GLAVNE PREDNOSTI:

  • priročno opravljanje številnih bančnih storitev,
  • prijazen grafični vmesnik,
  • vedno in povsod na voljo,
  • varna povezava zagotavlja uporabnikom popolno varnost in zaupnost podatkov,
  • neodvisnost od mobilnega operaterja.

OSNOVNE LASTNOSTI:

  • izvrševanje plačilnih transakcij,
  • pregled finančnega stanja,
  • naročanje novih storitev,
  • prejemanje in plačevanje e-računov,
  • popolna komunikacija z bančnim uslužbencem,
  • enostavna prijava z osebnim geslom, ki si ga uporabnik sam določi,
  • komitent lahko aplikacijo uporablja na največ dveh napravah hkrati,
  • deluje na operacijskih sistemih: Apple iOS, Android, Windows Phone in J2ME,
  • na voljo v slovenskem in angleškem jeziku.

VSE, KAR MORATE VEDETI O MOBILNI BANKI IN

  • Kakšna je razlika med spletno Banko IN in Mobilno Banko IN? Kako je s stroški uporabe ene in druge?

    Mobilna Banka IN je dodatna ponudba spletne različice Banke IN. Uporabniki Banke IN imajo v paketu (brez dodatnih nadomestil) poleg spletne Banke IN še Mobilno Banko IN, kar pomeni, da je Mobilna Banka IN za uporabnike spletne Banke IN povsem brezplačna. Do Mobilne Banke IN se lahko dostopa prek mobilne naprave ali prek spleta. Za dostop preko mobilne naprave si mora uporabnik najprej naložiti mobilno aplikacijo Banka IN.

  • Komu je namenjena Mobilna Banka IN? Jo lahko uporabljajo tudi npr. nerezidenti?

    Mobilna Banka IN je prava rešitev za vse, ki si želijo preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo napredne mobilne naprave in poznajo prednosti sodobnih bančnih storitev. Uporabniku omogoča izbiro jezika (slovenski ali angleški), zato jo lahko brez težav uporabljajo tudi nerezidenti, ki imajo pri Banki Koper odprt račun.

  • Kako postanem uporabnik Mobilne Banke IN?

    Če ste že uporabnik Banke IN imate storitev mobilne banke že v paketu. Vse kar morate storiti, je, da prek vaše Banke IN pošljete vlogo za aktivacijo mobilne aplikacije Banka IN. Vse dodatne informacije in navodila dobite v Banki IN.

    Če še niste uporabnik Banke IN se oglasite v naši najbližji poslovalnici, kjer boste uredili vse potrebno za dostop do mobilne Banke IN.

  • Katere vse storitve lahko opravljam v Mobilni Banki IN?
    • Spremljate prejeta sporočila in ponudbe.
    • Poslujete s svojimi bančnimi računi: izvajate prenose sredstev, naročate limite,...
    • Poslujete z e-računi: pregledujete e-račune in izvajate plačila.
    • Izvajate plačilne transakcije: na voljo imate imenik plačil, pregled čakajočih plačil, pregled bodočih dogodkov ter pregled prejetih in novih plačil.
    • Pregledujete informacije o vaših plačilnih karticah in posredujete naročila za nove plačilne kartice.
    • Pregledujete informacije o vaših kreditih in posredujete naročila za nove kredite.
    • Spremljate informacije o vaših naložbah in posredujete naročila za nove naložbe. 
    • Pregledujete informacije o vaših varčevanjih in posredujete naročila za nova varčevanja.
    • Pregledujete informacije o sklenjenih zavarovanjih.
    • Spremljate novice in obvestila banke.
    • Spreminjanje nastavitev – naslovnice, jezik, mejni znesek za podpisovanje plačilnih transakcij.
  • Kako dostopam oz. se prijavim v Mobilno Banko IN?

    Imate dve možnosti dostopa oz. prijave - prek vaše mobilne naprave ali prek spleta.

    Prek mobilne naprave

    Najprej si morate naložiti in aktivirati mobilno aplikacijo Banka IN. Aktivacija se izvede z avtorizacijsko kodo in referenčno številko, ki ju dobite po odobreni vlogi za Mobilno Banko IN.

    Uporabniki spletne Banke IN prejmejo avtorizacijsko kodo neposredno v Banki IN. Komitenti, ki niso uporabniki Banke IN, pa omenjeno kodo osebno prevzamejo v poslovalnici, kjer so oddali vlogo.

    V obeh primerih prejmete referenčno številko prek SMS sporočila, v katerem je tudi povezava za prenos aplikacije.

    1. S pritiskom na spletno povezavo v SMS sporočilu si najprej naložite mobilno aplikacijo Banka IN na svojo mobilno napravo.
    2. S pritiskom na ikono Banka IN se ob prvi prijavi izvrši še aktivacija mobilne aplikacije, in sicer tako, da vnesete aktivacijsko kodo, referenčno številko in si določite najmanj 6-mestno alfanumerično osebno geslo.

    Nasvet: za prvi prenos aplikacije uporabite WiFi povezavo, ki omogoča hitrejši in cenejši prenos (namestitvena datoteka je velika med 1 in 2 MB - odvisno od platforme).

    Prek spleta:

    Potrebujete pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron in prenosni čitalec pametnih kartic OTP (One time password). Dostopate pa lahko prek spletnega naslova Mobilne Banke IN, in sicer: m.bankain.si.

    1. Prijavite se z uporabniškim imenom (številka vašega transakcijskega računa) in enkratnim varnim geslo, ki ga generira čitalec OTP. Ko vnesete uporabniško ime, se po potrditvi na ekranu izpiše pozivna številka.
    2. OTP čitalec generira enkratno varno geslo tako, da vanj vstavite pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron, kliknete na čitalcu na P, prepišete pozivno številko in vnesete svoj PIN. Enkratno varno geslo prepišete v za to določeno polje in potrdite prijavo.  
  • Imam težave pri namestitvi mobilne aplikacije / pri uporabi Mobilne Banke IN. Kam naj se obrnem?

    Za vsa vprašanja in težave, ki se vam pojavijo, lahko pokličete naš Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 1318, in sicer vsak delovnik od 7. do 20. ure, ob sobotah od 8. do 12. ure. V primeru, da se nahajate v tujini, pa pokličite na 00386 5 666 18 38.

  • Pozabil-a sem svoje osebno geslo. Kaj sedaj?

    V primeru, da pozabite svoje osebno geslo morate: 

    • mobilno aplikacijo odstraniti iz mobilne naprave in
    • ponoviti postopek nove namestitve in aktivacije.

    Postopek lahko opravite sami, in sicer prek vaše Banke IN ali tudi Mobilne Banke IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom ali certifikatom. Če tega nimate, lahko novo aktivacijo naročite v eni od naših poslovalnic.

  • Kaj storim, če želim menjati mobilno napravo?

    Preden staro napravo zavržete, podarite ali prodate, obvezno opravite ukinitev naprave. Na novi napravi opravite običajno novo aktivacijo prek vaše Banke IN ali v eni izmed naših poslovalnic.

  • Kaj če izgubim svojo mobilno napravo ali mi jo ukradejo?

    V primeru, da izgubite vašo mobilno naprav, takoj opravite blokacijo ali ukinitev naprave. To lahko storite v vaši Banki IN oz. Mobilni Banki IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom. Če tega nimate, lahko blokacijo opravite prek telefona na brezplačni številki:
    080 1318 oz. 00386 5 666 18 38, če se nahajate v tujini.

    Blokacijo naprave uporabite:

    • če ste napravo založili v domačem okolju ali službi in niste prepričani, ali je na varnem. Ko napravo najdete in se prepričate, da je bila na varnem, jo lahko sami deblokirate.

    Ukinitev naprave uporabite:

    • če vam napravo ukradejo,
    • če napravo izgubite,
    • če pozabite svoje osebno geslo,
    • če želite zamenjati mobilno napravo (če staro napravo prodate, zamenjate ali zavržete).
  • Kakšen je rok trajanja aktivacijske številka?

    Vašo mobilno aplikacijo Banka IN aktivirajte čimprej po prejemu aktivacijske in referenčne številke, vendar ne kasneje kot v sedmih dneh.

    Veljavnost aktivacijske kode je 7 dni.

AKTIVACIJA MOBILNE BANKE IN

Pred pričetkom uporabe, je potrebno aplikacijo naložiti in aktivirati:
 

NAROČANJE NA E-NOVICE

E-naslov:
 
 
Vrsta novic:  

Želim se:


3121
1 (ver.: 1.0.0.27043 @ 17.07.2014 10:52)