Piškotki
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Vprašajte strokovnjaka

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Zadeva:
 
Dopolnite naročilo z vašim komentarjem (npr. že poslujem z Banko Koper):
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

KONTAKT

Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
 
Telefon:

 
Vaš komentar:
 
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

Naročite svetovalca



Ime:
 
Priimek:
 
E-naslov:
   
Telefon:
Željeni datum klica:
Željena ura klica:
Namen svetovanja:
 
Prejeti želim potrdilo o oddanem povpraševanju na e-naslov:
   

PRITOŽBA

Ime:
Priimek:
E-naslov:
 
Telefon:

 
Kraj na katerega se nanaša pritožba:
 
Datum, na katerega se nanaša pritožba:
Vaš komentar:
 
Želim prejeti odgovor o rešitvi pritožbe
Prejeti želim potrdilo o posredovanem sporočilu na e-naslov:
   

NAROČANJE NA E-NOVICE

E-naslov:
 
 
Vrsta novic:  

Želim se:


Mobilna Banka IN

Mobilna Banka IN omogoča popoln izkoristek časa, saj lahko večino bančnih storitev opravljate od doma, iz službe ali v tujini.

Omogoča vam sodoben in uporabniško prijazen način poslovanja ter vam zagotavlja popolno varnost in zasebnost podatkov.

Uporaba Mobilne Banke IN je za vse uporabnike spletne Banke IN brezplačna.   

SUPER potrošniški kredit
S spremenljivo obrestno mero že od 6 mesečni Euribor + 3,8 o.t.

Banka Koper - mobilna Banka IN

GLAVNE PREDNOSTI:

  • priročno opravljanje številnih bančnih storitev,
  • prijazen grafični vmesnik,
  • vedno in povsod na voljo,
  • varna povezava zagotavlja uporabnikom popolno varnost in zaupnost podatkov,
  • neodvisnost od mobilnega operaterja.

OSNOVNE LASTNOSTI:

  • izvrševanje plačilnih transakcij,
  • pregled finančnega stanja,
  • naročanje novih storitev,
  • prejemanje in plačevanje e-računov,
  • popolna komunikacija z bančnim uslužbencem,
  • enostavna prijava z osebnim geslom, ki si ga uporabnik sam določi,
  • komitent lahko aplikacijo uporablja na največ dveh napravah hkrati,
  • deluje na operacijskih sistemih: Apple iOS, Android in Windows Phone
  • na voljo v slovenskem in angleškem jeziku.


Dodatne informacije:



VSE, KAR MORATE VEDETI O MOBILNI BANKI IN

  • Kakšna je razlika med spletno Banko IN in Mobilno Banko IN? Kako je s stroški uporabe ene in druge?

    Mobilna Banka IN je dodatna ponudba spletne različice Banke IN. Uporabniki Banke IN imajo v paketu (brez dodatnih nadomestil) poleg spletne Banke IN še Mobilno Banko IN, kar pomeni, da je Mobilna Banka IN za uporabnike spletne Banke IN povsem brezplačna. Do Mobilne Banke IN se lahko dostopa prek mobilne naprave ali prek spleta. Za dostop preko mobilne naprave si mora uporabnik najprej naložiti mobilno aplikacijo Banka IN.

  • Komu je namenjena Mobilna Banka IN? Jo lahko uporabljajo tudi npr. nerezidenti?

    Mobilna Banka IN je prava rešitev za vse, ki si želijo preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo napredne mobilne naprave in poznajo prednosti sodobnih bančnih storitev. Uporabniku omogoča izbiro jezika (slovenski ali angleški), zato jo lahko brez težav uporabljajo tudi nerezidenti, ki imajo pri Banki Koper odprt račun.

  • Kako postanem uporabnik Mobilne Banke IN?

    Če ste že uporabnik Banke IN imate storitev mobilne banke že v paketu. Vse kar morate storiti, je, da prek vaše Banke IN pošljete vlogo za aktivacijo mobilne aplikacije Banka IN. Vse dodatne informacije in navodila dobite v Banki IN.

    Če še niste uporabnik Banke IN se oglasite v naši najbližji poslovalnici, kjer boste uredili vse potrebno za dostop do mobilne Banke IN.

  • Katere vse storitve lahko opravljam v Mobilni Banki IN?
    • Spremljate prejeta sporočila in ponudbe.
    • Poslujete s svojimi bančnimi računi: izvajate prenose sredstev, naročate limite,...
    • Poslujete z e-računi: pregledujete e-račune in izvajate plačila.
    • Izvajate plačilne transakcije: na voljo imate imenik plačil, pregled čakajočih plačil, pregled bodočih dogodkov ter pregled prejetih in novih plačil.
    • Pregledujete informacije o vaših plačilnih karticah in posredujete naročila za nove plačilne kartice.
    • Pregledujete informacije o vaših kreditih in posredujete naročila za nove kredite.
    • Spremljate informacije o vaših naložbah in posredujete naročila za nove naložbe. 
    • Pregledujete informacije o vaših varčevanjih in posredujete naročila za nova varčevanja.
    • Pregledujete informacije o sklenjenih zavarovanjih.
    • Spremljate novice in obvestila banke.
    • Spreminjanje nastavitev – naslovnice, jezik, mejni znesek za podpisovanje plačilnih transakcij.
  • Kako dostopam oz. se prijavim v Mobilno Banko IN?

    Imate dve možnosti dostopa oz. prijave - prek vaše mobilne naprave ali prek spleta.

    Prek mobilne naprave

    Najprej si morate naložiti in aktivirati mobilno aplikacijo Banka IN. Aktivacija se izvede z avtorizacijsko kodo in referenčno številko, ki ju dobite po odobreni vlogi za Mobilno Banko IN.

    Uporabniki spletne Banke IN prejmejo avtorizacijsko kodo neposredno v Banki IN. Komitenti, ki niso uporabniki Banke IN, pa omenjeno kodo osebno prevzamejo v poslovalnici, kjer so oddali vlogo.

    V obeh primerih prejmete referenčno številko prek SMS sporočila, v katerem je tudi povezava za prenos aplikacije.

    1. S pritiskom na spletno povezavo v SMS sporočilu si najprej naložite mobilno aplikacijo Banka IN na svojo mobilno napravo.
    2. S pritiskom na ikono Banka IN se ob prvi prijavi izvrši še aktivacija mobilne aplikacije, in sicer tako, da vnesete aktivacijsko kodo, referenčno številko in si določite najmanj 6-mestno alfanumerično osebno geslo.

    Nasvet: za prvi prenos aplikacije uporabite WiFi povezavo, ki omogoča hitrejši in cenejši prenos (namestitvena datoteka je velika med 1 in 2 MB - odvisno od platforme).

    Prek spleta:

    Potrebujete pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron in prenosni čitalec pametnih kartic OTP (One time password). Dostopate pa lahko prek spletnega naslova Mobilne Banke IN, in sicer: m.bankain.si.

    1. Prijavite se z uporabniškim imenom (številka vašega transakcijskega računa) in enkratnim varnim geslo, ki ga generira čitalec OTP. Ko vnesete uporabniško ime, se po potrditvi na ekranu izpiše pozivna številka.
    2. OTP čitalec generira enkratno varno geslo tako, da vanj vstavite pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron, kliknete na čitalcu na P, prepišete pozivno številko in vnesete svoj PIN. Enkratno varno geslo prepišete v za to določeno polje in potrdite prijavo.  
  • Imam težave pri namestitvi mobilne aplikacije / pri uporabi Mobilne Banke IN. Kam naj se obrnem?

    Za vsa vprašanja in težave, ki se vam pojavijo, lahko pokličete naš Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 1318, in sicer vsak delovnik od 7. do 20. ure, ob sobotah od 8. do 12. ure. V primeru, da se nahajate v tujini, pa pokličite na 00386 5 666 18 38.

  • Pozabil-a sem svoje osebno geslo. Kaj sedaj?

    V primeru, da pozabite svoje osebno geslo morate: 

    • mobilno aplikacijo odstraniti iz mobilne naprave in
    • ponoviti postopek nove namestitve in aktivacije.

    Postopek lahko opravite sami, in sicer prek vaše Banke IN ali tudi Mobilne Banke IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom ali certifikatom. Če tega nimate, lahko novo aktivacijo naročite v eni od naših poslovalnic.

  • Kaj storim, če želim menjati mobilno napravo?

    Preden staro napravo zavržete, podarite ali prodate, obvezno opravite ukinitev naprave. Na novi napravi opravite običajno novo aktivacijo prek vaše Banke IN ali v eni izmed naših poslovalnic.

  • Kaj če izgubim svojo mobilno napravo ali mi jo ukradejo?

    V primeru, da izgubite vašo mobilno naprav, takoj opravite blokacijo ali ukinitev naprave. To lahko storite v vaši Banki IN oz. Mobilni Banki IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom. Če tega nimate, lahko blokacijo opravite prek telefona na brezplačni številki:
    080 1318 oz. 00386 5 666 18 38, če se nahajate v tujini.

    Blokacijo naprave uporabite:

    • če ste napravo založili v domačem okolju ali službi in niste prepričani, ali je na varnem. Ko napravo najdete in se prepričate, da je bila na varnem, jo lahko sami deblokirate.

    Ukinitev naprave uporabite:

    • če vam napravo ukradejo,
    • če napravo izgubite,
    • če pozabite svoje osebno geslo,
    • če želite zamenjati mobilno napravo (če staro napravo prodate, zamenjate ali zavržete).
  • Kakšen je rok trajanja aktivacijske številka?

    Vašo mobilno aplikacijo Banka IN aktivirajte čimprej po prejemu aktivacijske in referenčne številke, vendar ne kasneje kot v sedmih dneh.

    Veljavnost aktivacijske kode je 7 dni.



 

 

1. Mobilna aplikacija Banka IN

Vsak komitent lahko aplikacijo uporablja na največ dveh napravah hkrati, na eni napravi pa lahko ima naloženo samo eno Mobilno aplikacijo Banka IN. Z eno aplikacijo uporabnik dostopa do vseh pooblaščenih osebnih in poslovnih računov, potrebna je samo ena namestitev in ena aktivacija.

Mobilno aplikacijo sme uporabnik namestiti samo iz legitimnih prodajnih mest mobilnih aplikacij (Google Play, Apple AppStore in WindowsPhone store). Prav tako zaradi varnosti poslovanja NE nameščajte tudi ostale programske opreme iz neznanih virov.

Pred pričetkom uporabe je aplikacijo potrebno aktivirati. Aktivacijo lahko opravite prek vaše spletne Banke IN ali v katerikoli naši poslovalnici.


Android


Android aplikacija je dosegljiva na Google Play tržnici. Za uporabo potrebujete napravo z operacijskim sistemom Android verzije vsaj 2.3.

Banka IN za Android                Banka IN za Android - Google Play Store


Apple iOS

iOS aplikacija je dosegljiva na Apple AppStor-u. Za uporabo iPhone Banka IN mobilne aplikacije potrebujete napravo iPhone, iPodTouch ali iPad z nameščenim operacijskim sistemom iOS 4 ali novejšim.

 Banka IN za iOS                 Banka IN za iOS

Windows phone

Windows phone aplikacija je dosegljiva na Windows Phone Store. Za uporabo Windows Phone Banka IN aplikacije potrebujete napravo z nameščenim operacijskim sistemom Windows Phone 7, 7.5., 7.8 ali 8

Banka IN za Windows Phone              Banka IN za Windows phone 


Java mobile


Platforma Java Mobile ni podprta.


2. Spletni dostop do Mobilne Banke IN

V Mobilno Banko IN se lahko prijavite na katerikoli napravi s spletnim brskalnikom prek naslova:

m.bankain.si

Za spletno prijavo z  enkratnim geslom (OTP) veljajo isti tehnični pogoji kot za prijavo z enkratnim geslom v Banko IN, zato preverite Tehnične pogoje za Banko IN.


VSE, KAR MORATE VEDETI O MOBILNI BANKI IN

  • Kakšna je razlika med spletno Banko IN in Mobilno Banko IN? Kako je s stroški uporabe ene in druge?

    Mobilna Banka IN je dodatna ponudba spletne različice Banke IN. Uporabniki Banke IN imajo v paketu (brez dodatnih nadomestil) poleg spletne Banke IN še Mobilno Banko IN, kar pomeni, da je Mobilna Banka IN za uporabnike spletne Banke IN povsem brezplačna. Do Mobilne Banke IN se lahko dostopa prek mobilne naprave ali prek spleta. Za dostop preko mobilne naprave si mora uporabnik najprej naložiti mobilno aplikacijo Banka IN.

  • Komu je namenjena Mobilna Banka IN? Jo lahko uporabljajo tudi npr. nerezidenti?

    Mobilna Banka IN je prava rešitev za vse, ki si želijo preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo napredne mobilne naprave in poznajo prednosti sodobnih bančnih storitev. Uporabniku omogoča izbiro jezika (slovenski ali angleški), zato jo lahko brez težav uporabljajo tudi nerezidenti, ki imajo pri Banki Koper odprt račun.

  • Kako postanem uporabnik Mobilne Banke IN?

    Če ste že uporabnik Banke IN imate storitev mobilne banke že v paketu. Vse kar morate storiti, je, da prek vaše Banke IN pošljete vlogo za aktivacijo mobilne aplikacije Banka IN. Vse dodatne informacije in navodila dobite v Banki IN.

    Če še niste uporabnik Banke IN se oglasite v naši najbližji poslovalnici, kjer boste uredili vse potrebno za dostop do mobilne Banke IN.

  • Katere vse storitve lahko opravljam v Mobilni Banki IN?
    • Spremljate prejeta sporočila in ponudbe.
    • Poslujete s svojimi bančnimi računi: izvajate prenose sredstev, naročate limite,...
    • Poslujete z e-računi: pregledujete e-račune in izvajate plačila.
    • Izvajate plačilne transakcije: na voljo imate imenik plačil, pregled čakajočih plačil, pregled bodočih dogodkov ter pregled prejetih in novih plačil.
    • Pregledujete informacije o vaših plačilnih karticah in posredujete naročila za nove plačilne kartice.
    • Pregledujete informacije o vaših kreditih in posredujete naročila za nove kredite.
    • Spremljate informacije o vaših naložbah in posredujete naročila za nove naložbe. 
    • Pregledujete informacije o vaših varčevanjih in posredujete naročila za nova varčevanja.
    • Pregledujete informacije o sklenjenih zavarovanjih.
    • Spremljate novice in obvestila banke.
    • Spreminjanje nastavitev – naslovnice, jezik, mejni znesek za podpisovanje plačilnih transakcij.
  • Kako dostopam oz. se prijavim v Mobilno Banko IN?

    Imate dve možnosti dostopa oz. prijave - prek vaše mobilne naprave ali prek spleta.

    Prek mobilne naprave

    Najprej si morate naložiti in aktivirati mobilno aplikacijo Banka IN. Aktivacija se izvede z avtorizacijsko kodo in referenčno številko, ki ju dobite po odobreni vlogi za Mobilno Banko IN.

    Uporabniki spletne Banke IN prejmejo avtorizacijsko kodo neposredno v Banki IN. Komitenti, ki niso uporabniki Banke IN, pa omenjeno kodo osebno prevzamejo v poslovalnici, kjer so oddali vlogo.

    V obeh primerih prejmete referenčno številko prek SMS sporočila, v katerem je tudi povezava za prenos aplikacije.

    1. S pritiskom na spletno povezavo v SMS sporočilu si najprej naložite mobilno aplikacijo Banka IN na svojo mobilno napravo.
    2. S pritiskom na ikono Banka IN se ob prvi prijavi izvrši še aktivacija mobilne aplikacije, in sicer tako, da vnesete aktivacijsko kodo, referenčno številko in si določite najmanj 6-mestno alfanumerično osebno geslo.

    Nasvet: za prvi prenos aplikacije uporabite WiFi povezavo, ki omogoča hitrejši in cenejši prenos (namestitvena datoteka je velika med 1 in 2 MB - odvisno od platforme).

    Prek spleta:

    Potrebujete pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron in prenosni čitalec pametnih kartic OTP (One time password). Dostopate pa lahko prek spletnega naslova Mobilne Banke IN, in sicer: m.bankain.si.

    1. Prijavite se z uporabniškim imenom (številka vašega transakcijskega računa) in enkratnim varnim geslo, ki ga generira čitalec OTP. Ko vnesete uporabniško ime, se po potrditvi na ekranu izpiše pozivna številka.
    2. OTP čitalec generira enkratno varno geslo tako, da vanj vstavite pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron, kliknete na čitalcu na P, prepišete pozivno številko in vnesete svoj PIN. Enkratno varno geslo prepišete v za to določeno polje in potrdite prijavo.  
  • Imam težave pri namestitvi mobilne aplikacije / pri uporabi Mobilne Banke IN. Kam naj se obrnem?

    Za vsa vprašanja in težave, ki se vam pojavijo, lahko pokličete naš Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 1318, in sicer vsak delovnik od 7. do 20. ure, ob sobotah od 8. do 12. ure. V primeru, da se nahajate v tujini, pa pokličite na 00386 5 666 18 38.

  • Pozabil-a sem svoje osebno geslo. Kaj sedaj?

    V primeru, da pozabite svoje osebno geslo morate: 

    • mobilno aplikacijo odstraniti iz mobilne naprave in
    • ponoviti postopek nove namestitve in aktivacije.

    Postopek lahko opravite sami, in sicer prek vaše Banke IN ali tudi Mobilne Banke IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom ali certifikatom. Če tega nimate, lahko novo aktivacijo naročite v eni od naših poslovalnic.

  • Kaj storim, če želim menjati mobilno napravo?

    Preden staro napravo zavržete, podarite ali prodate, obvezno opravite ukinitev naprave. Na novi napravi opravite običajno novo aktivacijo prek vaše Banke IN ali v eni izmed naših poslovalnic.

  • Kaj če izgubim svojo mobilno napravo ali mi jo ukradejo?

    V primeru, da izgubite vašo mobilno naprav, takoj opravite blokacijo ali ukinitev naprave. To lahko storite v vaši Banki IN oz. Mobilni Banki IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom. Če tega nimate, lahko blokacijo opravite prek telefona na brezplačni številki:
    080 1318 oz. 00386 5 666 18 38, če se nahajate v tujini.

    Blokacijo naprave uporabite:

    • če ste napravo založili v domačem okolju ali službi in niste prepričani, ali je na varnem. Ko napravo najdete in se prepričate, da je bila na varnem, jo lahko sami deblokirate.

    Ukinitev naprave uporabite:

    • če vam napravo ukradejo,
    • če napravo izgubite,
    • če pozabite svoje osebno geslo,
    • če želite zamenjati mobilno napravo (če staro napravo prodate, zamenjate ali zavržete).
  • Kakšen je rok trajanja aktivacijske številka?

    Vašo mobilno aplikacijo Banka IN aktivirajte čimprej po prejemu aktivacijske in referenčne številke, vendar ne kasneje kot v sedmih dneh.

    Veljavnost aktivacijske kode je 7 dni.





PRIJAVA V MOBILNO BANKO IN


 



VSE, KAR MORATE VEDETI O MOBILNI BANKI IN

  • Kakšna je razlika med spletno Banko IN in Mobilno Banko IN? Kako je s stroški uporabe ene in druge?

    Mobilna Banka IN je dodatna ponudba spletne različice Banke IN. Uporabniki Banke IN imajo v paketu (brez dodatnih nadomestil) poleg spletne Banke IN še Mobilno Banko IN, kar pomeni, da je Mobilna Banka IN za uporabnike spletne Banke IN povsem brezplačna. Do Mobilne Banke IN se lahko dostopa prek mobilne naprave ali prek spleta. Za dostop preko mobilne naprave si mora uporabnik najprej naložiti mobilno aplikacijo Banka IN.

  • Komu je namenjena Mobilna Banka IN? Jo lahko uporabljajo tudi npr. nerezidenti?

    Mobilna Banka IN je prava rešitev za vse, ki si želijo preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo napredne mobilne naprave in poznajo prednosti sodobnih bančnih storitev. Uporabniku omogoča izbiro jezika (slovenski ali angleški), zato jo lahko brez težav uporabljajo tudi nerezidenti, ki imajo pri Banki Koper odprt račun.

  • Kako postanem uporabnik Mobilne Banke IN?

    Če ste že uporabnik Banke IN imate storitev mobilne banke že v paketu. Vse kar morate storiti, je, da prek vaše Banke IN pošljete vlogo za aktivacijo mobilne aplikacije Banka IN. Vse dodatne informacije in navodila dobite v Banki IN.

    Če še niste uporabnik Banke IN se oglasite v naši najbližji poslovalnici, kjer boste uredili vse potrebno za dostop do mobilne Banke IN.

  • Katere vse storitve lahko opravljam v Mobilni Banki IN?
    • Spremljate prejeta sporočila in ponudbe.
    • Poslujete s svojimi bančnimi računi: izvajate prenose sredstev, naročate limite,...
    • Poslujete z e-računi: pregledujete e-račune in izvajate plačila.
    • Izvajate plačilne transakcije: na voljo imate imenik plačil, pregled čakajočih plačil, pregled bodočih dogodkov ter pregled prejetih in novih plačil.
    • Pregledujete informacije o vaših plačilnih karticah in posredujete naročila za nove plačilne kartice.
    • Pregledujete informacije o vaših kreditih in posredujete naročila za nove kredite.
    • Spremljate informacije o vaših naložbah in posredujete naročila za nove naložbe. 
    • Pregledujete informacije o vaših varčevanjih in posredujete naročila za nova varčevanja.
    • Pregledujete informacije o sklenjenih zavarovanjih.
    • Spremljate novice in obvestila banke.
    • Spreminjanje nastavitev – naslovnice, jezik, mejni znesek za podpisovanje plačilnih transakcij.
  • Kako dostopam oz. se prijavim v Mobilno Banko IN?

    Imate dve možnosti dostopa oz. prijave - prek vaše mobilne naprave ali prek spleta.

    Prek mobilne naprave

    Najprej si morate naložiti in aktivirati mobilno aplikacijo Banka IN. Aktivacija se izvede z avtorizacijsko kodo in referenčno številko, ki ju dobite po odobreni vlogi za Mobilno Banko IN.

    Uporabniki spletne Banke IN prejmejo avtorizacijsko kodo neposredno v Banki IN. Komitenti, ki niso uporabniki Banke IN, pa omenjeno kodo osebno prevzamejo v poslovalnici, kjer so oddali vlogo.

    V obeh primerih prejmete referenčno številko prek SMS sporočila, v katerem je tudi povezava za prenos aplikacije.

    1. S pritiskom na spletno povezavo v SMS sporočilu si najprej naložite mobilno aplikacijo Banka IN na svojo mobilno napravo.
    2. S pritiskom na ikono Banka IN se ob prvi prijavi izvrši še aktivacija mobilne aplikacije, in sicer tako, da vnesete aktivacijsko kodo, referenčno številko in si določite najmanj 6-mestno alfanumerično osebno geslo.

    Nasvet: za prvi prenos aplikacije uporabite WiFi povezavo, ki omogoča hitrejši in cenejši prenos (namestitvena datoteka je velika med 1 in 2 MB - odvisno od platforme).

    Prek spleta:

    Potrebujete pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron in prenosni čitalec pametnih kartic OTP (One time password). Dostopate pa lahko prek spletnega naslova Mobilne Banke IN, in sicer: m.bankain.si.

    1. Prijavite se z uporabniškim imenom (številka vašega transakcijskega računa) in enkratnim varnim geslo, ki ga generira čitalec OTP. Ko vnesete uporabniško ime, se po potrditvi na ekranu izpiše pozivna številka.
    2. OTP čitalec generira enkratno varno geslo tako, da vanj vstavite pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron, kliknete na čitalcu na P, prepišete pozivno številko in vnesete svoj PIN. Enkratno varno geslo prepišete v za to določeno polje in potrdite prijavo.  
  • Imam težave pri namestitvi mobilne aplikacije / pri uporabi Mobilne Banke IN. Kam naj se obrnem?

    Za vsa vprašanja in težave, ki se vam pojavijo, lahko pokličete naš Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 1318, in sicer vsak delovnik od 7. do 20. ure, ob sobotah od 8. do 12. ure. V primeru, da se nahajate v tujini, pa pokličite na 00386 5 666 18 38.

  • Pozabil-a sem svoje osebno geslo. Kaj sedaj?

    V primeru, da pozabite svoje osebno geslo morate: 

    • mobilno aplikacijo odstraniti iz mobilne naprave in
    • ponoviti postopek nove namestitve in aktivacije.

    Postopek lahko opravite sami, in sicer prek vaše Banke IN ali tudi Mobilne Banke IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom ali certifikatom. Če tega nimate, lahko novo aktivacijo naročite v eni od naših poslovalnic.

  • Kaj storim, če želim menjati mobilno napravo?

    Preden staro napravo zavržete, podarite ali prodate, obvezno opravite ukinitev naprave. Na novi napravi opravite običajno novo aktivacijo prek vaše Banke IN ali v eni izmed naših poslovalnic.

  • Kaj če izgubim svojo mobilno napravo ali mi jo ukradejo?

    V primeru, da izgubite vašo mobilno naprav, takoj opravite blokacijo ali ukinitev naprave. To lahko storite v vaši Banki IN oz. Mobilni Banki IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom. Če tega nimate, lahko blokacijo opravite prek telefona na brezplačni številki:
    080 1318 oz. 00386 5 666 18 38, če se nahajate v tujini.

    Blokacijo naprave uporabite:

    • če ste napravo založili v domačem okolju ali službi in niste prepričani, ali je na varnem. Ko napravo najdete in se prepričate, da je bila na varnem, jo lahko sami deblokirate.

    Ukinitev naprave uporabite:

    • če vam napravo ukradejo,
    • če napravo izgubite,
    • če pozabite svoje osebno geslo,
    • če želite zamenjati mobilno napravo (če staro napravo prodate, zamenjate ali zavržete).
  • Kakšen je rok trajanja aktivacijske številka?

    Vašo mobilno aplikacijo Banka IN aktivirajte čimprej po prejemu aktivacijske in referenčne številke, vendar ne kasneje kot v sedmih dneh.

    Veljavnost aktivacijske kode je 7 dni.





Preverite seznam storitev v Mobilni Banki IN 

Moja Banka IN

V Moji Banki IN lahko uporabnik ureja svoje osebne nastavitve, pregleduje arhiv dokuemntvo, se naroča na obveščanje. 

Plačila 

Med plačili lahko uprabnik pregleduje že izvedena plačila in tudi taka, ki se bodo šele izvedla oz "čakajoča plačila". V pregledu so na voljo tudi nalogi, ki jih potrebujemo za izvedbo plačila. Uporabnik ima na voljo tudi "imenik plačil".

Med plačili so na voljo:

  • plačilo s plačilnim nalogom
  • plačilo s posebno položnico
  • prenos z internim nalogom
  • plačilo v tujino
  • univerzalni plačilni nalog
  • odprte direktne obremenitve
  • odprte trajnega naloga
  • menjava, nakup, prodaja valut
  • naročilo dviga večjih zneskov gotovine
  • sprememba zneska trajnega naloga
  • ukinitev trajnega naloga
  • preklic plačila direktne obremenitve
  • ukinitev direktne obremenitve 

E-računi

Za vse bolje organizirane, ki ne želijo hraniti izvedenih plačil v papirati obliki, ponujamo elektronski arhiv vseh prejetih plačil. Prav tako je tak način plačevanja in hranjenja plačil ekološko.
 

Računi

Ta stran prikazuje vse podatke, ki so povezani z vašimi računi (transakcijski račun, varčevalni račun,...) in računi drugih oseb, za katere ste pooblaščeni. Pregledujete zadnje spremembe na računih, promet za izbrana obdobja, mesečne izpiske, čekovno poslovanje...Prek Banke IN pa lahko naročite tudi limit in čeke.
 

Kartice

Na strani s karticami imate popoln pregled nad vašim kartičnem poslovanjem. Na enem mestu vidite vse vaše aktivne kartice, pripadajoče limite, nezapadli promet in vse neknjižene transakcije ter dostopate do prometa s karticami za izbrano obdobje in mesečnih izpiskov. V vsakem trenutku lahko prek banke IN naročite novo kartico Banke Koper. Med njimi so kartice najbolj priljubljenih kartičnih sistemov - Activa Visa Inspire , Activa MasterCard, Activa Visa, American Express Card in Predplačilna kartica MOJA Activa Visa Electron.
 

Krediti

na voljo so vam grafični prikazi kreditov, ki so v odplačevanju (delež odplačanega zneska in preostali znesek), prav tako zadnje spremembe (plačilo anuitete, obračun obresti,...), celoten promet v zvezi s krediti in osnovni podatki iz kreditnih pogodb, ki ste jih sklenili v preteklosti (datum sklenitve pogodbe, številka kredita, odplačilna doba, znesek odobrenega kredita...). Preko Banke IN lahko naročite tudi delno ali celotno poplačilo kredita ter izpis dokumentov, kot so potrdilo o stanju kredita ali potrdilo o kreditnem poslovanju.
 

Naložbe 

Prikazani so osnovni podatki o naložbah v tuje vzajemne sklade in pokojninske vzajemne sklade (vrsta sklada, datum sklenitve pogodbe, vrednost premoženja...), prav tako promet za izbrano obdobje ter grafični prikaz gibanja premoženja in gibanja VEP (vrednosti enot premoženja). 

Varčevanja

Področje varčevanja vam nudi celovito sliko o vaših depozitih in varčevanjih - kdaj ste sklenili pogodbo, zneski depozitov in varčevanj, do kdaj traja vezava sredstev oz. varčevanje, kakšna sta obrestna mera in varčevalni obrok...Na istem mestu vidite tudi zadnje spremembe pri depozitih in varčevanjih ter naročite novo vezavo sredstev z ozbranim zneskom in obdobjem ali novo varčevanje - obročno varčevanje, namensko varčevanje, rentno varčevanje, varčevalni račun, varčevanja za mlade.
 

Zavarovanja

Na tem mestu pregledujete vse pomembnejše podatke o vaših zavarovalnih pogodbah (vrsta zavarovanja, datum sklenitve pogodbe, zavarovalna premija...) in spremembah v zvezi z zavarovanji (mesečna vplačila premij). Prav tako imate možnost naročila novega zavarovanja - premoženjsko, življenjsko, naložbeno življenjsko, avtomobilsko zavarovanje in zavarovanje kreditojemalcev.


VSE, KAR MORATE VEDETI O MOBILNI BANKI IN

  • Kakšna je razlika med spletno Banko IN in Mobilno Banko IN? Kako je s stroški uporabe ene in druge?

    Mobilna Banka IN je dodatna ponudba spletne različice Banke IN. Uporabniki Banke IN imajo v paketu (brez dodatnih nadomestil) poleg spletne Banke IN še Mobilno Banko IN, kar pomeni, da je Mobilna Banka IN za uporabnike spletne Banke IN povsem brezplačna. Do Mobilne Banke IN se lahko dostopa prek mobilne naprave ali prek spleta. Za dostop preko mobilne naprave si mora uporabnik najprej naložiti mobilno aplikacijo Banka IN.

  • Komu je namenjena Mobilna Banka IN? Jo lahko uporabljajo tudi npr. nerezidenti?

    Mobilna Banka IN je prava rešitev za vse, ki si želijo preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo napredne mobilne naprave in poznajo prednosti sodobnih bančnih storitev. Uporabniku omogoča izbiro jezika (slovenski ali angleški), zato jo lahko brez težav uporabljajo tudi nerezidenti, ki imajo pri Banki Koper odprt račun.

  • Kako postanem uporabnik Mobilne Banke IN?

    Če ste že uporabnik Banke IN imate storitev mobilne banke že v paketu. Vse kar morate storiti, je, da prek vaše Banke IN pošljete vlogo za aktivacijo mobilne aplikacije Banka IN. Vse dodatne informacije in navodila dobite v Banki IN.

    Če še niste uporabnik Banke IN se oglasite v naši najbližji poslovalnici, kjer boste uredili vse potrebno za dostop do mobilne Banke IN.

  • Katere vse storitve lahko opravljam v Mobilni Banki IN?
    • Spremljate prejeta sporočila in ponudbe.
    • Poslujete s svojimi bančnimi računi: izvajate prenose sredstev, naročate limite,...
    • Poslujete z e-računi: pregledujete e-račune in izvajate plačila.
    • Izvajate plačilne transakcije: na voljo imate imenik plačil, pregled čakajočih plačil, pregled bodočih dogodkov ter pregled prejetih in novih plačil.
    • Pregledujete informacije o vaših plačilnih karticah in posredujete naročila za nove plačilne kartice.
    • Pregledujete informacije o vaših kreditih in posredujete naročila za nove kredite.
    • Spremljate informacije o vaših naložbah in posredujete naročila za nove naložbe. 
    • Pregledujete informacije o vaših varčevanjih in posredujete naročila za nova varčevanja.
    • Pregledujete informacije o sklenjenih zavarovanjih.
    • Spremljate novice in obvestila banke.
    • Spreminjanje nastavitev – naslovnice, jezik, mejni znesek za podpisovanje plačilnih transakcij.
  • Kako dostopam oz. se prijavim v Mobilno Banko IN?

    Imate dve možnosti dostopa oz. prijave - prek vaše mobilne naprave ali prek spleta.

    Prek mobilne naprave

    Najprej si morate naložiti in aktivirati mobilno aplikacijo Banka IN. Aktivacija se izvede z avtorizacijsko kodo in referenčno številko, ki ju dobite po odobreni vlogi za Mobilno Banko IN.

    Uporabniki spletne Banke IN prejmejo avtorizacijsko kodo neposredno v Banki IN. Komitenti, ki niso uporabniki Banke IN, pa omenjeno kodo osebno prevzamejo v poslovalnici, kjer so oddali vlogo.

    V obeh primerih prejmete referenčno številko prek SMS sporočila, v katerem je tudi povezava za prenos aplikacije.

    1. S pritiskom na spletno povezavo v SMS sporočilu si najprej naložite mobilno aplikacijo Banka IN na svojo mobilno napravo.
    2. S pritiskom na ikono Banka IN se ob prvi prijavi izvrši še aktivacija mobilne aplikacije, in sicer tako, da vnesete aktivacijsko kodo, referenčno številko in si določite najmanj 6-mestno alfanumerično osebno geslo.

    Nasvet: za prvi prenos aplikacije uporabite WiFi povezavo, ki omogoča hitrejši in cenejši prenos (namestitvena datoteka je velika med 1 in 2 MB - odvisno od platforme).

    Prek spleta:

    Potrebujete pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron in prenosni čitalec pametnih kartic OTP (One time password). Dostopate pa lahko prek spletnega naslova Mobilne Banke IN, in sicer: m.bankain.si.

    1. Prijavite se z uporabniškim imenom (številka vašega transakcijskega računa) in enkratnim varnim geslo, ki ga generira čitalec OTP. Ko vnesete uporabniško ime, se po potrditvi na ekranu izpiše pozivna številka.
    2. OTP čitalec generira enkratno varno geslo tako, da vanj vstavite pametno plačilno kartico Activa Visa Business Electron, kliknete na čitalcu na P, prepišete pozivno številko in vnesete svoj PIN. Enkratno varno geslo prepišete v za to določeno polje in potrdite prijavo.  
  • Imam težave pri namestitvi mobilne aplikacije / pri uporabi Mobilne Banke IN. Kam naj se obrnem?

    Za vsa vprašanja in težave, ki se vam pojavijo, lahko pokličete naš Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 1318, in sicer vsak delovnik od 7. do 20. ure, ob sobotah od 8. do 12. ure. V primeru, da se nahajate v tujini, pa pokličite na 00386 5 666 18 38.

  • Pozabil-a sem svoje osebno geslo. Kaj sedaj?

    V primeru, da pozabite svoje osebno geslo morate: 

    • mobilno aplikacijo odstraniti iz mobilne naprave in
    • ponoviti postopek nove namestitve in aktivacije.

    Postopek lahko opravite sami, in sicer prek vaše Banke IN ali tudi Mobilne Banke IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom ali certifikatom. Če tega nimate, lahko novo aktivacijo naročite v eni od naših poslovalnic.

  • Kaj storim, če želim menjati mobilno napravo?

    Preden staro napravo zavržete, podarite ali prodate, obvezno opravite ukinitev naprave. Na novi napravi opravite običajno novo aktivacijo prek vaše Banke IN ali v eni izmed naših poslovalnic.

  • Kaj če izgubim svojo mobilno napravo ali mi jo ukradejo?

    V primeru, da izgubite vašo mobilno naprav, takoj opravite blokacijo ali ukinitev naprave. To lahko storite v vaši Banki IN oz. Mobilni Banki IN, če imate še eno aktivno mobilno napravo ali vašo plačilno kartico za prijavo z enkratnim varnim geslom. Če tega nimate, lahko blokacijo opravite prek telefona na brezplačni številki:
    080 1318 oz. 00386 5 666 18 38, če se nahajate v tujini.

    Blokacijo naprave uporabite:

    • če ste napravo založili v domačem okolju ali službi in niste prepričani, ali je na varnem. Ko napravo najdete in se prepričate, da je bila na varnem, jo lahko sami deblokirate.

    Ukinitev naprave uporabite:

    • če vam napravo ukradejo,
    • če napravo izgubite,
    • če pozabite svoje osebno geslo,
    • če želite zamenjati mobilno napravo (če staro napravo prodate, zamenjate ali zavržete).
  • Kakšen je rok trajanja aktivacijske številka?

    Vašo mobilno aplikacijo Banka IN aktivirajte čimprej po prejemu aktivacijske in referenčne številke, vendar ne kasneje kot v sedmih dneh.

    Veljavnost aktivacijske kode je 7 dni.